UEC Tortosa – Escalada i Alpinisme

Secció escalada de la UEC Tortosa

SORTIDA CORREDORS DEL CADÍ, 20-21 DE MARÇ.

3 abril 2010 per uec tortosa

Aquest cap de setmana, un grup nombros de gent (així pel cap baix unes 20 persones, mira que no siguin 100!!) em fet els paquets i camí cap a la població de Estana, on una bonica pallissa amb lliteres i matallasos nets i polits ens esperavem per dormir.
Sortida a les tres de la tarda i un llarg viatje de 4 hores fins arriba al destí. Sort que la companyia del cotxe era grata i la xerrameca anaba que volaba. Parada a Ponts per inyectar la primera dosi de cervesa al cos i cap a Estana.

Un cop allí ens trobem amb 4 companys que ja estaven per la zona i cap al restaurant a sopar. Un vi potable ens esperaba, cèrvol, amanides, sopar…. És a dir, la panxa plena i els colors a la cara!! Malauradament no es va produir el famós concurs de a veure qui la té…..

A les 22:00 hores tots a dormir!! Bueno això de dormir és un dir, ja que ens esperaba un interessant concert a càrrec de l’orquesta filarmònica del Palau de la Música: començant per Vivaldi, seguint amb Mozart i acabant amb l’obra Trencanous (algú si que li hagués
trencat ….)Bueno, el que estaveu allí ja m’enteneu i els que no tambè, no és tan difícil de captar.

Al dia següent a les 5:30 hores a munt i a preparar-se per sortir a les 6:00 hores cap al corredor de l’Ordiguer i de l’Àguila, a la serra del cadí. Bueno, això de sortir a les 6:00!! millor dir a les 6:30 h, ja que algú se li vaN apegar els llençols. Que dic, se li van apegar els matallassos!!

Bueno sortim esmorçats, alguns!! Altres esmorçarien pel camí, i ens dirigim fins els corredors, per sendera amb aigua, gel, gossos amb quatre potes, també trobem algún amb dos!!

Un cop arribat a peu de corredor el moment de l’elecció: “equipo de los tigres o equipo de los leones”, en altres paraules corredor l’Ordiguer o corredor de l’Àguila.

Amb esforç, obrint traçar i no mirant cap a vall, arribem al cim on un aire gelat ens abraça. Una mica d’aigua, algo de menjar i cap avall que fem tard.

Un cop al cotxe, a dinar i de volta a la realitat de la vida laboral.

By mas vale tarde que nunca!!!

FOTOS DE JOSE
FOTOS DE NANDO
FOTOS DE XAVITO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *